Voor wie?
Een cadeautje op je verjaardag, kortingscodes nadat je de website hebt gezocht of een reminder dat je nog items in je winkelmandje hebt zitten. Drie voorbeelden van krachtige e-mails en er is nog zoveel meer. Zonde om deze vorm van direct marketing niet te gebruiken, toch? Het is wel belangrijk dat je e‑mailmarketing op de juiste manier inzet. Jouw e‑mail moet namelijk opvallen tussen tientallen berichten die klanten per dag ontvangen.
De kracht van e‑mailmarketing
De kracht van e‑mailmarketing wordt heel vaak onderschat. Toch zijn er oneindig veel mogelijkheden als het gaat om goede e-mailmarketing! Bij Boost Online helpen we jou om de meest effectieve én vette e-mailcampagnes op te zetten om jouw op voorhand bepaalde doelen te bereiken.
Meten is weten
Een groot voordeel van e-mailmarketing is dat je de resultaten exact kunt meten. En laat dat nou net iets zijn wat onze, e‑mailmarketeer, Roel dagelijks doet. Creëren – meten – testen – optimaliseren on repeat. Na het uitvoeren van een campagne, meet hij de resultaten aan de hand van opgestelde doelen. Op basis van hypotheses voert hij A/B- en multivariabele testen uit. Continu verzamelen we data van de ontvanger om te kijken wat voor jouw bedrijf werkt.