SEA
Google Display Ads
Meer online zichtbaarheid of naamsbekendheid als bedrijf? Met Google Display Ads bereik je potentiële nieuwe klanten terwijl ze het nieuws lezen, een video bekijken of een andere website bezoeken. Laat je bedrijf opvallen met banners en dynamische advertenties binnen het Google Display Netwerk.
We zorgen bij Boost Online voor een goed opgezette Display campagne die zorgt voor meer bereik én bijdraagt aan je conversiedoelen.

Wat zijn Google Display Ads?
Google Display Ads zijn visuele advertenties, zoals banners, die zichtbaar zijn op websites en apps die aangesloten zijn bij het Google Display Netwerk. Op deze manier kun je mensen bereiken die misschien nog niet actief naar jouw product of bedrijf zoeken, maar wel passen bij je doelgroep.
Je advertenties worden automatisch getoond op plekken die relevant zijn voor je product of dienst. Voorbeelden zijn websites binnen je branche of pagina’s die passen bij de interesses van je doelgroep.

Voordelen Google Display advertenties
Bij Boost Online zetten we Display campagnes in aan de hand van een strategie die bij jouw bedrijf past. We kiezen voor slimme targeting en sterke visuals. Daarnaast laten we je altijd helder en transparant zien wat de resultaten zijn.
Voordelen van Display ads zijn:
- Groot bereik.
- Je valt op met aantrekkelijke visuals.
- Ook ideaal voor remarketing doeleinden.
- Cost-per-Click (CPC) of Cost-per-Mille (CPM), je kiest zelf wat past bij je doelen.

Waarom Boost Online voor Display Ads?
Bij Boost Online doen we meer voor je dan alleen een paar banners laten draaien. Ga je voor merkbekendheid, traffic op je website of juist conversies? We maken campagnes die strategisch passen bij je doelen.
Onze aanpak voor Display bestaat uit onder meer:
- Slimme targeting.
- A/B-testing en call-to-action inzetten.
- Monitoring van de resultaten.
- Transparante rapportages.
- Ontwerp en/of optimalisatie van banners.
- Gebruik van custom audiences.
De Boost Online werkwijze
Een Display campagne aanzetten is eigenlijk niet moeilijk. Kennis en ervaring komt vooral kijken bij de strategie en uitvoering van een geslaagde campagne. Bij Boost Online hebben we jarenlange ervaring in de wereld van e-commerce en branding. We zijn eerlijk en transparant over wat we doen, zodat je precies weet wat je van ons kunt verwachten.
Een Display campagne vraagt altijd om een aanpak op maat, want ieder bedrijf is anders. We gaan voor een aanpak zonder poespas, eentje die simpelweg werkt voor jou en je doelstellingen. Bovendien krijg je altijd een vast aanspreekpunt, geen helpdesk.
We beginnen met een kennismakingsgesprek. Wie wil je bereiken? Wat wil je communiceren? Wat zijn je doelen? Daarna maken we een strategisch plan en een voorstel op maat. We sturen bij waar nodig en houden de prestaties altijd in de gaten. Ons doel is altijd om meer rendement te halen uit elke euro die je investeert in Display Ads uitbesteden bij ons.
Klaar om te groeien?
Je kunt targeten op allerlei manieren: op interesses, demografische gegevens, surfgedrag of specifieke websites. Ook remarketing is mogelijk, waarbij je eerdere bezoekers van je site opnieuw benadert. Wij helpen je bij het kiezen van de juiste targeting strategie voor jouw doelstelling.
Nee, zeker niet. Ook kleinere bedrijven kunnen veel bereiken met Display advertenties, bijvoorbeeld om merkbekendheid te vergroten of om bezoekers terug te halen via remarketing. Slimme inzet is belangrijker dan een groot budget.
Ja, en dat raden we zelfs aan. Display werkt heel goed naast Google Search of Shopping. Je bouwt merkherkenning op in Display, en converteert via Search of Shopping. Ook zien we vaak dat dit gecombineerd wordt met een SEO-strategie. Bij Boost Online zorgen we voor een aanpak die goed op elkaar afgestemd is.
Display Ads worden getoond op websites, apps en YouTube en zijn visueel (banners). Search Ads verschijnen bovenaan de zoekresultaten in Google en zijn gebaseerd op zoekwoorden. Display is ideaal voor zichtbaarheid en retargeting, Search Ads zijn voor directe vraag in Google.
Goede Display campagnes zijn juist relevant en aantrekkelijk, niet irritant. Door slim te targeten zorgen we dat jouw banners alleen worden getoond aan mensen die daadwerkelijk interesse kunnen hebben. Google controleert ook op kwaliteit en veiligheid van de sites waar je advertentie verschijnt.
Adblockers kunnen een deel van de impressies blokkeren, maar een groot deel van internetgebruikers ziet gewoon Display Ads. Wij houden ook rekening met AVG/GDPR-richtlijnen en zorgen voor remarketing waarbij rekening gehouden wordt met privacywetgeving.