Website optimalisatie
Welke weg leggen jouw websitebezoekers af voordat ze een aankoop doen of contact leggen met je onderneming? Website optimalisatie is een voortdurend proces waarbij we kijken of de weg naar een conversie op je website efficiënter kan. Hiermee wordt de gebruiksvriendelijkheid verbeterd waardoor er meer conversies op je website zullen plaatsvinden. Een goed geoptimaliseerde website draagt direct bij aan het behalen van je bedrijfsdoelen.
Hoe scoort jouw website in Google? Door je website te optimaliseren voor het zoekgedrag van jouw doelgroep zul je beter gevonden worden in zoekmachines. We doen onderzoek naar het zoekgedrag van jouw doelgroep en implementeren een strategie om de website hiervoor te optimaliseren. Wil jij beter gevonden worden in Google? Wij hebben ervaring met zoekmachine optimalisatie.
Benieuwd hoe jouw website in Google rankt?
Doe de gratis SEO-check! Hiervoor worden een aantal elementen getoetst en daar komt een gemiddelde uit. Hoe hoger de score, hoe relevanter een zoekmachine jou vindt en uiteindelijk beloond. En dat wil je, want dit betekent dat jouw website bovenaan eindigt en de kans op (potentiele) klanten wordt vergroot.
Certified Google Partner
Boost Creators is een door Google gecertifieerde Google Partner met ruime ervaring en kennis in Google Ads. Google Partners zijn uitsluitend vakbekwame online marketingbureaus die regelmatig worden getest via de standaarden van Google. Een Google Partner dient een financieel gezond bureau te zijn met tevreden klanten.
Wanneer het bureau voldoet aan alle aanvullende certificerings- en prestatie vereisten ontvangt het bedrijf een Google Partner Badge of een Google Premier Badge. De Badge is een indicatie van de kennis en ervaring van het bedrijf en hun Google samenwerking. Een Google Partner is te herkennen aan de Google Partner Badges op de website.
Hoger scoren in Google
SEO staat voor Search Engine Optimization. Het doel van zoekmachine optimalisatie is om jouw website hoger te laten scoren in, je raadt het al, een zoekmachine zoals Google. Voordat je hiermee aan de slag gaat, is het goed om te weten dat er onderscheid wordt gemaakt tussen on-page SEO en off-page SEO.
- Met on-page SEO optimaliseer je factoren bij jou op de website. Op die manier zorg je dat zoekmachines begrijpen waar de pagina over gaat. Denk hierbij aan de content (afbeeldingen) maar ook de techniek (codering en laadsnelheid van de website).
- Met off-page SEO zijn alle factoren buiten je eigen website om die bijdragen aan de autoriteit van je website vanuit de zoekmachines. Denk hierbij aan backlinks en de invloeden van social media die de betrouwbaarheid van jouw website kunnen verhogen.
Door bovenstaande punten onderhanden te nemen zal het organisch verkeer van je website op den duur toe nemen. Wij helpen je hier natuurlijk graag bij!